Waarom een kaartje sturen werkt
Postkaarten, hét middel om opnieuw in contact te komen met je klanten.Het reactiveren van je klantenbestand Meestal wordt direct gedacht aan e-mails of e-nieuwsbrieven. Maar inactieve klanten zijn natuurlijk inactief met een reden; ze vinden misschien dat ze niet meer...
Waarom kiezen voor Direct Marketing?
Waarom kiezen voor Direct Marketing?Post krijgen is leuk. Een goed bericht, een persoonlijke groet of een mooi aanbod, speciaal toegesneden op jouw bedrijf. Het werkt onderscheidend en valt op. In deze digitale tijd is e-mail een veelgebruikte manier om dit soort...
‘Zien we je snel weer?’ Zo maak je van gasten vaste klanten
‘Zien we je snel weer?’ Zo maak van je gasten vaste klantenHet gezellige geroezemoes van een vol restaurant, de blije gezichten van gasten die in- en uitchecken en een ontspannen sfeer; dát zijn de dingen die het leven van ondernemers in de hospitalitybranche zo de...
Miss James Haarstudio dankt klanten met gepersonaliseerde kaart
Miss James Haarstudio bedankt klanten met een gepersonaliseerde direct mailing kaartBij de gezellige Miss James haarstudio in Hengelo kun je met het hele gezin terecht. Ze zijn altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.“iedereen is uniek, daarom...
Persoonlijke marketingboodschap in een handomdraai
Persoonlijke marketingboodschap in een handomdraaiEen persoonlijke marketingboodschap is zó effectief. En tegenwoordig is dat makkelijk. De gegevens die je wilt gebruiken worden via een Excelbestand in onze tool geüpload. Voor hele grote bestanden kan dat ook met een...
Zoek je een reden om een mailing uit te sturen?
Je wilt je klanten iets vertellen, en Pasen is daarvoor een perfecte aanleiding. Maar wat wil je ze nu precies vertellen, en hoe zet je je CRM-systeem daarbij optimaal in? We zetten de tips & tricks voor je op een rijtje